زمستان خیال
یا مهدی(ع) ادرکنی
دلم برایش تنگ شده است خدایا او رابفرست

زمستان خیال رفتن دارد....


اما زمستان خیال من، ماندنی است...


تا نیایی نه زمستان دلم هوس رفتن می کند و نه خودم هوس ماندن!


بی انگیزه تر از آنم که به امید اینکه شاید بیایی بمانم! اما....


حتی احتمال آمدنت هم خیال رفتن را از سرم می پراند!


من فقط می خواهم یکدم، فقط یکدم در هوایت نفس بکشم...


همین!


بیایین از ته دل واسه سلامتی و فرج آقا یکی یدونه صلوات بفرستیم


یا علی (ع)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : حمیدی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا مهدی ادرکنی و آدرس diyarebaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 101091
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1